pondělí 8. listopadu 2010

Ponožková

Včera jsem nafotila praní ponožek.
Byl to pro mne velmi silný zážitek. ;)
Hlavně z toho, že už se nesrážejí, nerozplítají se (to naštěstí neudelaly žádný fusky), daj se nosit, hřejou a jsou i tak trochu pro parádu...
Zkrátka jsem to dokázala a někde v koutku duše jsem na sebe pyšná (červenám se).
Cesta byla trnitá. Bezpočtukrát jsem párala, zase znovu odkládala, hledala srozumitelnější návody, skoro už to vzdávala,
a dnes jsem si nafotila jejich praní.

Mám radost.


Pozvolné namáčení.


Šudlání a žmoulání.


 Propírání.


 Máčení.


Máchání.


Mačkání místo ždímaní.


Trocha aviváže, abychom přerazily pach ovčích bobků...;)

 Sušení.


Pořád sušení, hlavně ty ovčí (pruhovaný) špatně schly, ale po ránu už se jim zvedaly prdelky...;),


pak hurá nad vafky, protože už nás nebavilo čekat.


 a tady i s modelkou.


Pózovala, prala a sušila Lída. Děkujeme...;)

Žádné komentáře:

Okomentovat