sobota 30. října 2010

A zase ovce

Já vím, že ovčí vlna je z ovce, ale až dneska to vím opravdu jisto jistě.
Včera sem si totiž přivezla pár klubíček z SDS a jak si tak dneska pletu první ponožky, nějak mě napadlo si k tý ponožce přičichnout.
A fakt že jo. Je to jasný, je to fakt z ovce. Ten odér je nezaměnitelnej. Úplně se vidím někde na louce, jak volám : "Jééé, Tome, támhle sou ovce, poď se na ně kouknout." A pak přijdete blíž k ohradě, koukáte na ovce, cejtíte trávu, bobky, slámu a rozplýváte se nad zablácenejma jehňátkama.
No a teď sem jak fetišista. Pořád k tý vlně čichám, jestli se mi to třeba nezdálo a jestli to třeba není vůně z výroby, ale není.
Je to fakt ovčí vlna z ovce.
Až já je budu někomu dávat, myslím ty ponožky, to bude ještě zábava. Až budu hlásit, že "Sou trochu cejtit, ale to je dobrý, to se určitě vypere."
Takovej fuskovej seconhand. Měla je na sobě ovce, ale jen jednou, přísahám...;)

PS : A ještě něco. Včera mi volali a říkali, že některý klubíčka ještě nejsou vyrobený a já sem pak jela autem a říkala sem si, jak můžou bejt vyrobený, když sou z ovce. Ovce se přeci nevyrábí. A je mi jedno, že na ovci nerostou klubíčka, ale rouno. Prostě se nevyráběj, když sou z ovce. Ty prostě vyrostou.

A basta.

Žádné komentáře:

Okomentovat