čtvrtek 21. října 2010

Barvínkovo dobrodružství

Už sem zase jako prase...;) Ale ano, samozřejmě, že mám rukavice. Dokonce několik párů, ale pokaždý si je vezmu, až když zjistím, že už mám zelený nehty, modrý ruce a půlka kuchyně je puntíkatá. Grrr...;)
A dneska sem si ještě ke všemu zničila svoji oblíbenou misku salátovku.
Nu což, koupim si novou a lepší a tuhle už budu používat jen na barvení.
Zjistila jsem totiž, že ve finále se nejmíň bordelu při barvení nadělá, když se barví ve dřezu a látka se pak vaří v mikrovlnce.
Prostě si namíchám barvu do misky, ve vlažné vodě namočím látku, lehce vyždímám, pak ji ponořím do misky s barvou a dám mikrovlnit.
Sypanou batiku "sypu" rovnou ve dřezu a pak mikrovlním v sáčku, nebo od teď už v bývalé salátovce (chce se mi plakat...;))
Na přiloženém fotu je dnešní výtvor. Ovčí vlna a s mohérem. Takhle to vypadá ješte neusušený a nevymáchaný. Obávám se ale, že se většina barvy odplaví, i když je to barva speciálně na vlnu.
To nevadí. Vzhledem k tomu, že mám tvůrčí krizi a nic se mi nechce, bude i světle světlá vlna lepší než nic.

Konec hlášení.

Zdraví Barvínek...;)


Ps : Až to vymáchám, možná to ještě vyfotím.
Pss : Kdyby mi snad chtěl někdo poradit nějakej fígl, jak nabarvit vlnu na tmavo, tak sem s ním.
 

1 komentář:

  1. Moc hezká barva Peťulko, jsem zvědavá, jak to bude nakonec vypadat. Jinak za tvůj krásný cedník jsme celá rodina drželi minutu ticha :-)

    OdpovědětVymazat