pátek 17. září 2010

Ukázkový sysel

Ale v podstatě jsem v tom nevinně. Dala jsem si STOPSTAV na nakupování korálků, dokud neztenčím zásoby a opravdu jsem to dodržovala. Vyjímka byly korálky pro děti, ale ty sem jim stejně nechala, takže se to na ně ani nevztahuje.
No a pak jsme jeli na návštěvu ke švagrové a já úplně zapomněla, že mi slíbila, poptat se u kamaráda po nějakých korálkách, protože kamarád z nich dělá vánoční ozdoby.
A tak nejenže se zeptala a dostala, ale ješte sama nakoupila a drátky sehnala a tak vůbec a já si z návštěvy nesla asi 3 kila korálků. Kdo korálkuje, dokáže si představit tu hromadu a kdo nekorálkuje, může se kouknout na fotky...;)
Tak tady teď sedím, probírám se tou hromadou a uvnitř se mi pere zoufalství s radostí, protože jsem zoufalá z toho, že jich je tak moc a já mám zatím tak málo nápadů a radost mám z toho, že jich je tak moc a opravdu mám tvářičky nafouklé jak sysel...;)

PS : zlatá švagrová, kopec korálků, přebírání, bolavá záda a nejdřív udělám naušničky pro sebe konečně taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat